Geplaatst op: 08 januari 2020

Strictly People: dienstverlening met een goed gevoel

Strictly People: dienstverlening met een goed gevoel

Huurder in beeld

Drie jaar geleden verhuisde Strictly People naar een prachtig kantoor op de zevende verdieping van het Groot Handelsgebouw. Het uitzicht op de hoogbouw van het Weena is indrukwekkend. ‘Wij zitten op een hele fijne plek,’ vertelt Saskia van Dam enthousiast. Zij is contentspecialist arbeidscommunicatie bij Strictly People, een werving- en selectiebureau binnen de vakgebieden Finance en Salarisadministratie.

‘En successen worden samen gevierd. Want alles dat wij bereiken is het resultaat van de inzet van het team.’

Communicatie als sleutel tot succes

‘In beide groepen is er een enorm tekort aan personeel. Bij Strictly People hebben wij een eigen werkwijze ontwikkeld waardoor wij vacatures snel en goed kunnen vullen. We werken niet met allround recruiters die vacatureteksten schrijven én sales doen én de sourcing verzorgen, maar juist met een team van specialisten. Een salesmedewerker, recruiter, sourcer en arbeidscommunicatie medewerker zorgen er samen voor dat de juiste kandidaat uiteindelijk op de juiste positie terecht komt,’ legt Saskia uit. ‘Omdat wij als team allemaal een deel van het proces oppakken moeten wij veel met elkaar communiceren. Dit zijn ook de momenten dat we elkaar scherp houden. Het voordeel van onze werkwijze is dat iedereen kan doen waar hij goed in is. En successen worden samen gevierd. Want alles dat wij bereiken is het resultaat van de inzet van het team.’

‘Iedereen in het team krijgt de kans om zijn werk te verbeteren.’

Altijd een goed gevoel

Saskia is als contentmanager arbeidscommunicatie niet alleen betrokken bij marketingactiviteiten en online campagnes, zij denkt ook mee over de strategie van Strictly People. ‘Toen ik bijna 3 jaar geleden startte werd mij beloofd dat ik ruimte zou krijgen om mijzelf te ontwikkelen. Die belofte is 100% waar gemaakt. Iedereen in het team krijgt de kans om zijn werk te verbeteren. Processen en systemen worden steeds beter georganiseerd. Zelf denk ik graag mee over groei van het bedrijf. Hoe kunnen wij klanten en kandidaten aan ons verbinden? Met die vraag ben ik het project “altijd een goed gevoel” gestart. Het idee hiervan is dat klant en kandidaat zo’n goed gevoel aan onze dienstverlening overhouden dat zij in de toekomst altijd bij ons zullen terugkeren. Dit voeren we momenteel door tot in het kleinste stapjes van ons proces.”

Goede buur

Strictly People is groot fan van het Groot Handelsgebouw. ‘Het uitzicht vanuit ons kantoor is fantastisch. Wij gebruiken de galerij regelmatig voor het maken van foto’s en video’s voor social media,’ vertelt Saskia. ‘Ondanks dat ons kantoor zich op een lange gang bevindt waar je niet echt de kantoren in kunt kijken, hebben wij heel goed contact met onze buren. We spreken regelmatig met verschillende bedrijven af. Dat contact is gezellig en erg nuttig.’

Terug naar het overzicht van nieuws

nieuws Terug naar nieuws